Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Då är man på jobb igen...

Av woxlin - 15 september 2008 21:43

Som sagt nu har jag åkt på jobb igen, Bollstabruk den här gången, inte så långt hemifrån iaf. Va och grattade Wilma i helgen, vi åkte allihop så jäkla skönt att komma bort från stan ett tag även om det va bara en dag. Känns på en gång när jag åker från alla där hemma hur mycket jag saknar dom. Men jag vet ju att dom finns där när jag kommer hem. Det ä skönt att bo i husvagn istället för att jämnt bo på hotell. Nej nu ska jag lägga mig och ringa vännen och säga god natt.

 
 
Ingen bild

Ullis

17 september 2008 09:26

Hej hjärtat.. Skickar en STOR puss till dej här... Saknar dej, puss och kram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av woxlin - 13 september 2009 20:33

                        Ja det va ett tag sen nu igen, har varit hemma med sjukt barn och varit sjuk själv oxå.Nu i helgen har vi varit och tittat på Åontus som spelade elva manna på IP, det gick rätt bra men med förlust men dom spel...

Av woxlin - 29 augusti 2009 12:31

som sagt det är mycket nu med allt, känner mig trött och irriterad på allt. Dessutom känner jag mig lat när jag inte orkar med nåt. Barnen blir lidande och även gumman så klart:(. Hoppas det vänder snart men nu kommer ju hösten och vintern och då bli...

Av woxlin - 10 juli 2009 20:13

Bara regn ute:( Ja ja jag är ju inne så då gör det ju inget att det regnar, Va till Leksand förra helgen. Det blev en riktigt trevlig kort semester hade kanon väder på lördagen och brände mig som bara den, på söndagen va det mest mulet och det blev i...

Av woxlin - 16 maj 2009 19:54

Idag har Jag Ullis Jennifer Wilma och farmor tagit en promenad ner på stan. J & W fick en ansiktsmålning på Mc Donalds snacka om malliga små änglar som såg ut som Hello Kitty. Sen blev det lunch på Kebab City. En rask prommis hem för att andas lite i...

Av woxlin - 15 maj 2009 15:18

Nu har Wilma kommit, vad jag har längtat. Har varit ute en sväng på förmiddagen. Lite senare kommer ju även farmor oxå, ska bli roligt att träffa henne oxå.   Nu är Chevan ihopskruvad iaf ska bli skönt att inte behöva trängas när man ska nånstans. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards