Alla inlägg under maj 2009

Av woxlin - 16 maj 2009 19:54

Idag har Jag Ullis Jennifer Wilma och farmor tagit en promenad ner på stan. J & W fick en ansiktsmålning på Mc Donalds snacka om malliga små änglar som såg ut som Hello Kitty.

Sen blev det lunch på Kebab City. En rask prommis hem för att andas lite innan vi skulle vidare till faster Emma med familj. Det blev trevligt fika och sällskap faster Marlene va även hon där.

Väl hemma igen blev det middag Tacos blev det idag.

Alla mumsade som bara den och som vanligt så äter man ju för mycket.

Ullis for iväg en sväng och vi andra gick på hemköp för att inhandla lite gott till kvällen. Nu badar Jennifer och Wilma men snart ska vi se på Nanny macfee och äta godis.


Ha en fortsatt trevlig helg!!

Av woxlin - 15 maj 2009 15:18

Nu har Wilma kommit, vad jag har längtat. Har varit ute en sväng på förmiddagen. Lite senare kommer ju även farmor oxå, ska bli roligt att träffa henne oxå.


Nu är Chevan ihopskruvad iaf ska bli skönt att inte behöva trängas när man ska nånstans.

Av woxlin - 7 maj 2009 18:39

Ja nu har jag börjat med bilen , mycket skruvning men inga konstigheter. Ska lämna topparna på planing imorgon och hoppas att jag hinner få igen dom samma dag så jag får skruva ihop den i helgen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards